Meediauudiste agent
Abstract
Ajakirjanduse mõjujõud on oma olemuselt keeleline. Ajakirjandus ei ole füüsiliselt mitte midagi muud kui tekst ja tema mõju põhineb sellel, missugune see tekst on. Elamine tänapäeva maailmas vastutusvõimelise kodanikuna eeldab, et inimene oskab seda keelt kriitiliselt lugeda. Ei piisa tähelepanu pööramisest üksnes sisule, käsitletavatele teemadele. Niisama oluline on ka vaadelda, kuidas tekst on üles ehitatud, miks see on niisugusena kavandatud ja mil viisil seda oleks võinud teisiti teha.
Full Text:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.5128/LV17.10
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2015 Reet Kasik

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
ISSN 1736-9290 (print)
ISSN 2228-3854 (online)
DOI https://doi.org/10.5128/LV.1736-9290