Täis- ja osasihitise kasutamisest eesti keelt teise keelena õppijate pilgu läbi
Abstract
Artiklis antakse lühiülevaade introspektiivsete meetodite võimalustest teise keele omandamise uurimisel. Uurimuse informantideks on vene emakeelega eesti keelt kõrgtasemel valdavad eesti keele (võõrkeelena) eriala üliõpilased. Käsitletakse informantide endi arvamusi ja põhjendusi eesti keele objektikäänete valiku kohta ning seostatakse kogutud materjali nii eesti keele grammatika objektikäsitlusega kui ka eesti keele kui teise keele õpetamisega.
DOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa2.13Keywords
keeleõpe; teine keel; introspektsioon; objektikäänded; eesti keel
Full Text:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa2.13
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2012 Raili Pool
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
ISSN 1736-2563 (print)
ISSN 2228-0677 (online)
DOI 10.5128/ERYa.1736-2563