Suhtlusstrateegiad eesti-soome kakskeelsust omandava lapse segakoodis
Abstract
Artiklis käsitletakse lapse lähedaste isikute suhtlusstrateegiaid lapse kahe keele (eesti, soome) omandamises, samuti kakskeelse lapse keelevalikuid suhtlussituatsioonides. Uurimuse aluseks on helisalvestused ja päevikumärkmed lapse vanusest 2;4–2;10 eluaastat. Lapse kolmas eluaasta on mitmete autorite kakskeelsust ja keele omandamist käsitlevates töödes tõstetud esile olulise vanusena, mil laps hakkab keelte omandamist teadvustama ja kahte keelt eraldama (nt Vihman 1985, Lanza 1992).
DOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa2.17Keywords
kakskeelsuse omandamine; keelte/koodide ühendamine; koodivahetus; eesti keel; soome keel
Full Text:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa2.17
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2012 Kristiina Teiss
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
ISSN 1736-2563 (print)
ISSN 2228-0677 (online)
DOI 10.5128/ERYa.1736-2563