Suhtlusstrateegiad ja -taktikad müügivestlustes
Abstract
Artiklis antakse ülevaade Tartu Ülikooli Eesti dialoogikorpuse ühe osa, müügivestluste struktuurist ja müüja poolt kasutatavatest strateegiatest oma eesmärgi täitmisel. Tutvustatakse ka arutluspõhist suhtlustaktikate käsitlust ning vaadeldakse, millises ulatuses on võimalik seda müügivestluste peal rakendada.
DOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa3.06Keywords
korpuslingvistika; dialoogikorpus; korpuse märgendamine; müügivestlus; suhtlusstrateegia; arutluspõhine suhtlustaktika; eesti keel
Full Text:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa3.06
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2012 Liina Eskor

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
ISSN 1736-2563 (print)
ISSN 2228-0677 (online)
DOI 10.5128/ERYa.1736-2563